Voor freelancers en professionals
Ook als freelancer of professional is een heldere kijk houden op jouw todo's, werkplanning, lopende en aankomende projecten, documentatie, klanten, leveranciers,... niet eenvoudig. Je hoofd raakt steeks voller met vele op te volgen rode draden met losse eindjes. Misschien experimenteerde je al met productiviteits-apps of de GTD-aanpak? Toch bleef het lastig om de voor jou relevante digitale informatie in al zijn vormen (artikel, verslag, foto, video, idee, taak, quote, contact, site, podcast, bestand...) op een overzichtelijke manier op te slaan, te organiseren en te gebruiken.
Een individuele digitale werkplek (aka "second brain") op jouw maat, brengt een oplossing. Het is een plek waarin alles wat voor jou van waarde is kan aan toevertrouwen. Het verlicht jouw brein. Bovendien is het een ideale plek om je persoonlijke "knowledge garden" uit te bouwen. Daar kan je al jouw ideeën en inzichten laten rijpen, uitwerken en met elkaar verbinden. Zo kan je aandacht, tijd, energie en talenten richten op het ontwikkelen van jouw zaak en activiteiten.